torsdag 13. mars 2014

Ønsker og drømmer

En fargeklatt



Ønsker og drømmer går som regel hand i hand. Vi får ei stor stue. Og det gleder vi oss til. Ikke at vi har så liten plass i dag, men setter pris på mye gulvplass. Men den gulvplassen skal jo ikke være helt tom.


Jeg ønsker med en ny lenestol. En som skal være min. En som jeg kan lene meg godt tilbake i når jeg skal se på en av mine mange favorittserier på tv'n. En som jeg kan sitte å strikke i. En liten fargeklatt i stua. Det har jeg lyst på.


Har funnet et par på Bohus som jeg liker godt. En lilla "Baloo" eller en rødorange "Turtle".



Eller kanskje en turkis/sjøgrønn stol ville bli stilig. Kansje noe slikt som denne blåturkise "Ghost" fra Skeidar.







Jeg er veldig gald i farger. Eller det er vel galt å si farger. Jeg er veldig glad i rødt. I dagens stue er tvbordet og hyllen over tv'n rødt. I den forrige stuen vår hadde vi en fondvegg med rødt i. Det er kanskje det er på tide å få inn en annen farge i stuen.


Mulig en "Space" fra Fagmøbler vil passe. Den finnes i flere forskjellige farger. En enklere modell enn de andre, og jeg synes den er litt stilig da. Og så er den jo mye, mye rimeligere. Det er jo en stor fordel. Den må nok prøvesittes ja.  
 

 

 

 

Litt avkobling


I morra reiser jeg og snekkermannen til London. Turen fikk jeg fra han i 40-års gave. I flere måneder hadde han holdt gaven skjult for meg. Visste ikke at han kunne være så hemmelighetsfull.

Vi har planlagt sightseeing, shopping, markeder, fotballkamp, musicals og massevis av avkobling, god mat og drikke. Og forhåpentligvis kommer vi hjem med massevis av inspirasjon.

Og som på bilde så er Big Ben, Londonbusser og telefonbokser noe jeg satser på at vi blir å få se. Gleder meg masse til en Londonreise. Det er 10 år siden sist vi var i London.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar