tirsdag 22. april 2014

Såleblokka

Trillebåre, rake og muskelmasse

 
Onsdag fikk vi endelig starta med grunnmuren. Fikk satt ut hjørnene til huset. Etter litt tenking og måling på kryss og tvers, blei vi enige om hvor hjørnene skulle være.
 
 
 
 
 
 
Skjærtorsdag gikk til trilling og raking av småstein, og bæring av leca. Masse bæring. Men vi fikk lagt halve såleblokka. Og tok fornøyd påskeferie...
 
Snekkermannen
 
 
 
 
















 
 

Fredag våknet jeg med armer som verket UTEN at jeg rørte på de. Og gjett at det kjentes når jeg rørte på de. Trudde ikke det var mulig. Men heldigvis skulle vi ikke gjøre noe annet enn å slappe av og kose oss i påskehelga, så jeg hadde noen dager å komme meg på.
 
Etter ei helg på hytta var vi klare igjen. Og i går ble det mere bæring av leca..... Da hadde vi eldstesønnen med, og det var god arbeidhjelp det. Han er læring i samme firma som snekkermannen jobber i.


Eldstesønnen - lærlingen
 
 
 
 
 
 
 
Og det første jeg tenkte på da jeg våknet i morrest var armene mine, men heldigvis - ingenting verking *stort smilefjes*
 
Vi er igang. Jippi!!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar