fredag 2. januar 2015

Kjempestart på 2015

Godt nytt år folkens


Nyttårsaften feiret vi med gode venner. Alltid koselig å bli invitert til the Wessels. Og for en velskomst! Og med nydelig mat, raketter og veldig trivelige folk...ja da blir det en trivelig kveld.







Endelig....tok bare 4 uker


For ganske nøyaktig 4 uker siden blåste jeg litt ut her på bloggen om frustrasjon over IKEA og vanskelig PC. For 4 uker siden var alt klart til bestilling, så det gikk litt tid før vi fikk alt i orden. Men nå...nå er det bestilt - og forhåpentligvis er alt hos oss om 4-5-6 uker :)

Vel, i dag...på morrakvisten ringte de fra IKEA. HURRA!! Etter utallige mail frem og tilbake. Du lurer sikkert på hvorfor jeg ikke ringte. Joda, gjorde det og etpartre ganger. Og svaret var hver gang: Vi kan ikke gjøre noen endringer over telefonen, du må nok vente på svar på mail. Men altså i dag ringte Nasim meg. Etter jeg sendte en lang mail i går hvor jeg ramset opp alt fra frustrasjon til takknemlighet over god hjelp, og forklarte hele prosessen som har skjedd og hva som manglet. Det lønnet seg. Nasim er den dama jeg først hadde mailkorrespondanse med, og hun kunne virkelig hjelpe. Takk Nasim :)

I hvertfall: kjøkken, vaskerom, garderober, hyllesystemer og litt til ar nå bestilt. Huker av på lista, og trimmer meg bortover til Mustaparta for ei ny malerøkt.

Og ja: Badet oppe. Snekkermannen har fått gjort litt han og. Han har ikke bare sett på at jeg har sparklet, pusset og malt de siste dagene... Han har holdt på på badet oppe. Blir fornøyd med det ja. Grått og lilla. Blir bra det.








Også har vi fått bestilt tapet til Kristoffer og Cecilie. Endelig. Tok sin tid det også. Men helt og alene vår skyld. Noen ganger vi vi bare så treg...




Mitt 2014 <3

Mimret litt, lagret minnene og har gjort meg klar for 2015. Trur året blir supert. Har lite planer og tar det meste som det kommer. Godt nytt år!!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar